Witajcie!


Mam na imię Jadzia i jestem romansoholiczką. Całkowicie bez wstydu przyznaję – czytam romanse, lubię czytać romanse i nie zamierzam przestać czytać romansów.

W tym blogu będę zamieszczać recenzje romansów, które przeczytałam, przemyślenia na temat tych, które czytam aktualnie i wszystko, co mi przyjdzie do głowy odnośnie romansów w ogóle. Kilka moich recenzji opublikowanych zostało już na forum Romansoholiczki, do odwiedzenia którego serdecznie zapraszam.

Wszystkie recenzje, jakie pojawią się na tym blogu są mojego autorstwa i przedstawiają jedynie moje opinie, w stu procentach subiektywne. Prawda jest taka, że często czytając romanse przyjmuję je bezkrytycznie, a kiedy coś mi się podoba, lubię przymknąć oko na niedoskonałości.

Najbardziej lubię romanse, w których nie ma za wiele dramatozy. Bohaterowie nie powinni mieć więc za sobą zbytnio traumatycznych przeżyć, a na drodze ich miłości nie powinny stawać zbyt wielkie przeszkody. Chociaż nie, to nie do końca tak. Przeszkody mogą być, owszem, ale nie takie, przez które chciałoby mi się płakać i współczuć bohaterom. Lubię romanse lekkie, z elementami humorystycznymi, w których bohaterowie nie biadolą ciągle nad swoim losem i nie pozwalają, by przeszłość szkodziła ich miłości. Takie historie szybko się czyta, a po przeczytaniu na twarzy zostaje uśmiech, nawet jeśli był to romans o niczym, w którym nie było za wiele akcji, a jedynie sekwencja scen opisujących interakcji między bohaterami. Bardzo lubię, jeśli w trakcie czytania książki zdarzy mi się raz czy dwa zaśmiać na głos.

Jeśli tak jak ja, lubisz czytać romanse i nie wstydzisz się tego – zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii 🙂

Pozdrawiam, Jacquie

2 komentarze (+add yours?)

  1. Romansoholik
    Wrz 30, 2013 @ 09:46:16

    Ja jestem miłosnikiem romansów. Uwielbiam takie książki. One są cudowne.

    Odpowiedz

Skomentuj

